Khamis, 28 Januari 2010

Jatuh Cinta



Saya bukan jatuh cinta dengan manusia..tapi saya jatuh cinta dengan drama yang tengah hit sekarang...
Boy over Flowers...gosh..best gila cerita ni u all...

ni antara pelakon utama dalam drama ni..

Lelaki yang buat saya tak tidur malam..hahaha

Ni geng perempuan jahat!!

Ni watak utama Jan Di yang comel...

Ni pulak antara Hero utama Go Joon Pyo..dalam drama ni rambut dia curl..hahaha..satu scene je yang rambut dia lurus..ala encem..

Drama sangat dekat dengan jiwa wanita la khususnya...saya jiwa kental ni pun kadang nak menangis bila tiba scene-snene yang sedih..uish..

Drama ni pun ada iras-iras macam Meteor Garden la...if korang penah tengok cerita tu...ala tie kita semua tengah sekolah lagi...hahaha...Yang best yer pasal drama ni,dia bukan cite just pasal cinta jer 100%,but macam elemen yang de,so macam yang de,sayang kat kawan,kawan yang jeles and tikam kawan dari belakang,kasih sayang ibu bapa,darjat and macam-macamla...

Ni saya upload la salah satu scene yang best and menyentuh hati and kelakar and little bit serious ...if korang nak tengok cerita ni beli la dvd die,tak pun sakarang ada kat 8tv tapi dah nak abis...senanga tengok jerk kat youtube..senang...free lagi..



Kat snene ni sebenanrnya Jan Di kena pukul coz die kena fitnah gan kawan dia yang dia....yang kononnya Jan Di dan tidur dengan lelaki lain,dan kawan dia tu amik pic and sebarkan supaya Si Joon Pyo ni benci kat Jan Di..tapi akhirnya terbongkar juga yang kawan Jan Di yang buat semua tu...ish...

Saya pun taknak cakap banyak coz nanti if saya excited cerita and jadi tambah gila dengan drama ni..hahah...ok hope korang layan la yer....;p


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kiss me..